5 Şubat 2015 Perşembe

Para Kazanmaya Kararlıysan


Bunu duyunca üzgün bir şekilde maalesef duymadım. Şimdi bunu sen söyleyince haberdar oldum, demiş. Ve eklemiş: ya bunu bana da öğretsen olmaz mı? Vallaha çok ama çok sevaba girersin, zaten boş boş dolaşmaktayım, bu yüzden canımda çok fazla sıkılıyor. deyince, köylü arkadaşı da hay hay, olur tabiki. Neden olmasın, demiş.

Ama dostum öncelikle şunu bilmelisin ki sen de bendeniz gibi bundan para kazanmakta kararlıysan birtakım şeyleri harfiyen yerine getirmen ve göze alman gerek, yoksa gerçekten bundan sana ekmek çıkmaz. Bu yüzden bu lafımı hiçbir zaman aklından çıkarma dostum.

Tamam, tamam! Aklımdan hiç çıkarmam. Haydı sabırsılanmaya başladım biran önce anlatta ben de senin gibi para kazanma yollarını öğreneyim ve çabucak zengin olayım. deyince, arkadaşı gülmüş:) Dur hele acele etme, önce öğrenmen gerekenler var. Öyle hemencicik olmuyor bunlar.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder