10 Şubat 2015 Salı

İnternetten Para Kazanmaya Başlamadan Önce


Öncelikle para kazanmaya başlayabilmen için sana bir site açmamız gerek. Çünkü web aleminde bir sayfan olmadan tanıtım yapman mümkün olmasına rağmen maalesfe ki başarı oranın çok düşüktür. Bu sebepten dolayı da sana gereken ilk şey bir kişisel sayfa kurmak olmalı.

Bunu hallettikten sonraysa oluşturduğumuz bu sitenden para kazanman için birtakım satılacak ürrünler bulmamız lazım. Şimdi hemen sen şunu düşüne bilirsin yahu ben kim ürün üretmek kim? İşte tam bu noktada da dur hemen ön yargıyla davranma. Çünkü artık günümüzde herhangi bir ürün sahibi olman da gerekmiyor.

Hadi canım:) bu nasıl olur? Olur dostum, olur. Sen şimdi bunlara fazla kafana takma az sabır zamanla herşeyi anlayacaksın. Zaten bunun için de ben sana yavaşça hazmederek anlatıyorum bu onudaki şeyleri sana. Anlaştık di mi? Evet, evet! Tamam.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder