16 Şubat 2015 Pazartesi

İnternetten Para Kazanmak Gerçekten Çok Heyecanlı


Atmamız gereken son bir adım daha var internetten para kazanmak mesleğine veya hobisine bismillah  deyebilmemiz için. Neymiş o? Dur bakalım yine acele ediyorsun:) Unutma aceleyle yapılan her iş yarımyamalak olur sırayla, sabırla ve dikkatle hareket etmemiz gerek. Oldu söz sana birdaha acele etmeyeceğim. Hah şöyle sakin ol biraz. Daha neler görecek ve hissedeceksin neler neler.

Doğru diyorsun da sakin olmak mümkün değil. Sen anlattıkça daha da çok heyecanlanıyorum. Hele ki mevzu bir de para kazanma olunca. İşte çok heycan veriyor bu bana bu sebepten ötürü de herşeyi senden çabucak kapmak ve uygulamak istiyorum. Bundan dolayı da lütfen beni anla.

Anlıyorum, anlıyorum. Merak etme! Hem de çok iyi anlıyorum. Çünkü zamanın da ben de para kazanma yolundaki ilk adımlarımı atar iken aynı duyguları yaşamıştım. Hatta daha da fazlasını deyebilirim. Gerçeği açıkça söylemek gerekirse. Bu yüzden gönlün rahat olsun senin.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder