13 Şubat 2015 Cuma

Para Kazanma Yollarındaki En Önemli Aşamalardan Biri Tanıtımdır


Nerde kalmıştık? Site demiştik, ürün demiştik! Hah şimdi hatırladım. Bu ikisini halledince bundan sonra ise sıra tanıtım yapmaya geldi. Tanıtım mı? Ama nasıl? Meraklanma para kazanma yollarını keşfeden biz, bunu da halledeceğiz. Bunun için nette bizleri bekleyen birçok arama motoru var! Bunlar sayesinde halledeceğiz.

Öncelikle internetten para kazanmak için olmazsa olmaz bir şartımız daha var. Bu da önceden kurduğumuz websayfamızı bu motorlara kayıt etmemiz gerek. Eğer bunu yapmaz isek nete giren müşteriler bizi bulamaz, bulamayınca da e haliylen biz de elimidekileri onlara sunamaz ve satamaz oluruz.

Yani dostum kısacası anlayacağın şu ki para kazanmak için site, ürün koşullarını hallettikten sonra tanıtım için motorlara kaydımızı da gerçekleştireceğiz. Tamam peki bunlardan sonra işimiz bityor mu? Yok dahalık değil, ama az kaldığını söyleyebilirim sana.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder